NOTD: high spirit

Volgens mij heb ik het nog niet vaak over mijn zussen gehad. Ik ben de jongste van de 3 en zoals mijn mama het zou verwoorden, het kakkernestje van de bende. 1 zus woont nog thuis en hoewel we genoeg kibbelen zijn we echte zusjes. Zo ontdekte ik de dag voor mijn examen frans een envelop op mijn bureau waarin een lief kaartje en een flesje nagellak zat. Een cadeautje van mijn zus om me succes te wensen. Echt heel erg lief en zus als je dit leest nogmaals nen dikke merci!

Vandaag laat ik jullie enkele swatches van ‘high spirit’ zien dus klik snel op read more.

Ik heb het gevoel dat ik het al heel vaak over de colour & go nagellakjes van Essence heb gehad hou ik het deze keer kort. De kleur ‘High Spirit’ is een legergroene/kaki kleur met een subtiele glitter. Zeker een mooi kleurtje die ik vaak in de lente zal dragen. 

Mijn eerste indruk van dit lakje is heel positief, het dekt in 2 fijne laagjes, de droogtijd is zoals we van Essence gewend zijn en met een goede topcoat blijft hij enkele dagen chipvrij zitten.

Swatches:

Geen idee of dit lakje me geluk zal gebracht hebben tijdens mijn examen Frans maar ik vind het alvast een prachtig lakje!

De Essence Colour & go collectie nagellak is te koop in het kruidvat en kost 1.29 euro per stuk.

3 gedachtes over “NOTD: high spirit

Geef een reactie

