Outfit of the day: Let’s go beige

Mondelinge examens, hoewel ze me heel veel stress bezorgen zijn ze de ideale gelegenheid om me eens helemaal uit te dossen. De voorbije examens heb ik mijn deftige jurkjes aangetrokken maar voor mijn examen Nederlands wou ik wat anders. Met het thema ‘beige’ in gedachten combineerde ik mijn lichte broek met een blouse in bijna dezelfde kleur. De rest van mijn outfit heb ik ook neutraal gehouden, inclusief mijn naturelle make-up. Geen outfit die typisch is voor mij maar ik vind hem best geslaagd. Voor de outfitfoto’s klik op read more.

 

Blousse – H&M
Broek – C&A
Schoenen – Pimkie
Sokken – Zeeman

9 gedachtes over “Outfit of the day: Let’s go beige

  1. Wat een mooie outfit.
    En je haar zo prachtig.
    Heb net ook weer schuine korte bob en moest even wennen maar staat toch altijd erg sjiek en hip vind ik.
    Mooie foto’s ook.

Geef een reactie

