Essence xxxl nude lipgloss – nude kiss

Sinds ik mijn eerste lippenstift kocht is mijn lade met lipgloss verstoft geraakt. Nochtans was ik vroeger helemaal verzot op mijn glossjes. Vooral degene van Essence vond ik super.

Vorige week stond ik wat voor het Essence rek in het kruidvat te treuzelen, ik had enkele spulletjes gekocht voor een winactie – hierover later meer – maar ik wou ook iets voor mezelf meenemen. Toen ik de xxxl nudes lipgloss in de gaten kreeg kwam het nostalgiegevoel naar boven en kocht ik een rozige kleur die de naam ‘nude kiss’ kreeg.

Vandaag mijn mening over deze lipgloss.

De xxxl nudes lipgloss van Essence komt in een plastieken huls waardoor je de kleur van de lipgloss ziet. Op de huls staat tevens de merknaam in een vrolijk design. Voor zijn prijs (1,79 euro) vind ik deze gloss best mooi van verpakking. Enig minpunt is dat ik uit ervaring weet dat de versiering snel afslijt. De lipgloss bevat 5 ml product en is 24 maand houdbaar.

Ik ben fan van sponsapplicaters. Ze zijn handig om de gloss makkelijk aan te brengen en ik vind dit wel iets hygiënischer werken dan met een knijptube. De applicator is licht gebogen en ik vind dit heel fijn werken. Wanneer je de tube opent komt je een geur tegemoet.Het doet me een beetje denken aan koekjes en hoewel ik niet aan geurende lipglosses ben vind ik deze geur niet storen. Stiekem vind ik hem zelf lekker ruiken.

Swatches

De gloss geeft een heel erg lichte rozige glans af. De gloss bevat ook subtiele glitters die heel licht op je lippen te zien is. Ik hou wel van dit soort neutrale kleurtjes. Fijn is dat deze gloss niet plakkerig aanvoelt en gemiddeld blijft zitten. Bijwerken is wel noodzakelijk want een drankje overleeft deze niet. Maar hé voor zo’n prijsje kun je niet alles willen.

Ik ben alvast heel tevreden over deze lipgloss en ik ben van plan om nog enkele kleurtjes in te slaan.

Waar te koop?
De Essence xxxl nude lipglosses zijn te koop in verschillende kleuren en vind je in het kruidvat.
Prijs: 1,79 euro per stuk.

www.essence.eu

7 gedachtes over “Essence xxxl nude lipgloss – nude kiss

  1. Pingback: Mijn alledaags make-up mandje « jlovesbeauty

Geef een reactie

