Kate Moss Lasting Finish Lipstick kleur 01

Een lipstick die al heel lang op mijn wishlist stond was de Kate Moss lipstick by Rimmel in de kleur 01. Een heel erg felle rode kleur die typisch is voor Kate Moss. Enig minpuntje, de prijs. 10 euro vind ik best duur voor een lipstick. Beetje hypocriet want ik heb enkele duurdere lippenstiften in mijn make-upkastje liggen. Gelukkig heeft het soms voordeel om te wachten want vorige week spotte ik mijn gewilde lippenstift voor maar 5 euro!

Ik was niet van plan om deze te reviewen aangezien er al heel wat reviews op internet te vinden zijn. Maar na gebruik vond ik hem zo fijn dat ik er gewoon een artikeltje over moest schrijven. Dus bij deze vandaag mijn review over de Rimmel lipstick by Kate Moss in de kleur 01.

Op voorhand mijn excuses voor de wazige foto’s. Soms werkt het weer een beetje tegen.

De verpakking van de lipstick vind ik prachtig. De lipstick komt in een zwarte matte huls waarvan de dop afgerond is. Om het wat chiquer te maken staat het logo van Rimmel in de dop. Leuk detail is de handtekening van Kate Moss die op de lipstick gedrukt staat. Op de onderkant staat de nummer van het kleur.

Zoals ik al zei koos ik kleur 01. Deze kleur is heel erg rood. Ik hou van rode lippen maar ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen voor de felle kleurtjes op zijn lippen kiest. Daarom zijn de Kate Moss lipsticks in heel wat andere kleurtjes te koop. Voor ieder wat wils dus.

De lipstick smeert makkelijk en blijft redelijk lang zitten. Ook na een drankje, dit vind ik wel belangrijk bij rode lippen want niets hatelijker dan een halve rode mond. De lipstick ruikt heel erg zoet zonder storend te zijn. 

Swatches

En nog even een full face genomen met webcamkwaliteit..

Informatie
De Kate Moss Lasting Finish Lipstick is in 7 kleuren te koop voor 9,99 euro in de DI of in het kruidvat.

 

13 gedachtes over “Kate Moss Lasting Finish Lipstick kleur 01

Geef een reactie

