wishlist verjaardag

Nog enkele weekjes te gaan en dan sta ik voor een nieuwe voordeur. Figuurlijk te verstaan want op 13 februari wordt ik 20 jaar. Ik weet nog goed dat ik vroeger dacht dat ik op mijn 20ste mijn diploma bijna halen, al in auto zou rijden, aleen zou wonen en bijna mama zou worden. Hmm, laten we zeggen dat ik nog niets van deze dingen het volgende jaar zie gebeuren (behalve misschien mijn rijbewijs behalen). Beter nog dat mama worden zie ik pas gebeuren wanneer ik een jaar of 30 ben. 

Maar ik dwaal af. Vandaag wil ik het namelijk even hebben over de cadeautjes die ik zal krijgen. Mijn mama zit al weken te vragen wat ze voor me moet kopen, dus het leek me leuk om mijn lijstje even met jullie te delen. En sorry meiden er is deze keer geen make-up te bespeuren in mijn lijstje..

Klik snel op read more voor mijn wishlist.

philosophy – purity made simple one-step fascial cleanser

Onmiddellijk een prijzig product om mee te starten.. Ik wil namelijk al heel lang iets van philosophy en nu dit merk in de Ici Paris te koop is kan ik niet wachten om enkele spulletjes in te slaan. Allereerst deze purity made simple one-step fascial cleanser. Een gezichtsreiniger die me echt fijn lijkt! Enig minpuntje is de prijs: 20,65 euro voor een fles van 250 ml.

Philosophy – inner grace perfumed shampoo, bath & shower gel

Again een product van Philosophy. Deze douchegel is zowel voor je huid als voor je haar en ik heb altijd al spijt gehad dat ik deze niet gekocht heb in de Sephora in Parijs. Inner Grace ruikt zo lekker! En alsof het geurtje nog niet genoeg is krijg je zomaar 450 ml douchegel voor 20,65 euro

T-shirt Forever 21

Met de lente in het vooruitzicht, ja ik blijf ondanks het slechte weer positief, heb ik nood aan enkele nieuwe kledingstukken. Dit truitje vind ik er leuk. Lekker wijd zoals ik het graag draag en die veren maakt het allemaal een beetje speelser. Deze kost 17,75 euro

Forever 21 top

Ik kan me voorstellen dat enkelen onder jullie deze trui afschuwelijk vinden. Ik vind hem heel erg leuk! Die kleurencombinatie, de combinatie van patronen.. Love it! 5,99 euro

How I met your mother seizoen 3

wat kan ik zeggen, ik ben verslaafd aan How I met your mother. Dvd-box van seizoen 3 zou ik dus met heel veel plezier adopteren! 19,99 euro in Free Record shop.

Tas

Het hoeft deze tas niet te zijn maar als er iets is waar ik heel veel nood aan heb is het wel een nieuwe tas. Deze komt trouwens ook van de forever 21.

Ziezo dit was een klein lijstje met enkele dingetjes die ik wel zou willen. Nu wordt wachten tot 13 februari.. Ik vind cadeautjes alvast niet zo belangrijk, veel liever heb ik een dag waarin ik veel plezier heb met vrienden en familie.

5 gedachtes over “wishlist verjaardag

  1. Leuke wishlist voor een verjaardag. Ik zoek ook nog een tas, alleen moet mijn laptop er nog bij in en dan vallen al veel tassen af😦

  2. Pingback: M.A.C. Wishlist | jlovesbeauty

Geef een reactie

