Eyes of the day: Purple

Sinds ik vorige zomer het Naked palette van UD kocht ben ik een beetje kleurloos geworden. Ik grijp steeds weer opnieuw naar mijn ‘nude’ kleurtjes terwijl mijn 88palette in een hoekje ligt te verstoffen. Grote zonde als je het mij vraagt! Daarom heb ik vandaag een look gemaakt waar de kleur paars de hoofdrol krijgt. Een mooie kleur die ik veel te weinig gebruik.

De foto’s vallen wat tegen omdat ik genoodzaakt werd om binnenshuis en met flits te fotograferen.  Dit nadat ik gespioneerd werd door 3 dakwerkers op het huis van de buren. Daarna ontdekte ik dat ik mijn camera vergeten in te stellen was en dat hij niet wou inzoomen. Niet meteen mijn meest fantastische look dus maar hé in het echt was hij prachtig! 

Gebruikte producten:

– UD primer potion
– Toasted – naked palette Urban Decay
– 88 Matte Palette
– Essence gel eyeliner – Midnight in Paris
– Catrice most volume ever mascara 

6 gedachtes over “Eyes of the day: Purple

Geef een reactie

