Personal post + mini haul Ici Paris

Vandaag een latere post dan normaal, dit omdat ik gisteren geen tijd meer vond om mijn artikel in te plannen. – Ja hoor cursus anatomie ik heb het over jou. – Maar omdat ik nu even tijd over heb besloot ik een persoonlijke post te schrijven.

Zoals jullie weten zit ik momenteel in de examens, ik heb er al 7 achter de rug en komende woensdag heb ik eindelijk mijn laatste examen. Daarna kan ik bijna 2 weken genieten van vakantie. Leuk want ik kan wel een beetje extra slaap gebruiken.

Als ik op mijn gevoel af ga denk ik dat mijn resultaten zullen meevallen. Enkel met de taalvakken heb ik een minder gevoel maar dat had ik wel verwacht want ik ben nu eenmaal geen grote taalknobbel. Het wordt alvast spannend om mijn punten te zien! Maar deze krijg ik pas op 15 februari dus het wordt nog even wachten.

Verder heb ik nog te melden dat mijn vakantie in teken van jullie zal staan, in april bestaat mijn blog 1 jaar en ik ben nu al vollop bezig met een winactie te organiseren. Ik heb al enkele producten gekocht en er staan nog heel wat leuke dingetjes op mijn te kopen lijstje maar ik zou het toch leuk vinden als jullie in een reactie achterlaten wat jullie het liefst zouden krijgen. 

En dan heb ik nog een kleine ‘what’s on my way’ want ik ben daarnet even aan het online shoppen geslagen. Ik had nog een cadeaubon van de Ici Paris die ik met Kerst van mijn vriend zijn ouders kreeg. Nu ik ontdekt heb dat Phylisophy daar verkocht wordt kon ik niet langer wachten en heb ik enkele dingen besteld. Jaja na al dat harde studeren heb ik wel een cadeautje verdient.

Allereerst de purity made simple one-step facial cleanser (250ml). Mijn make-up remover is net op en omdat ik al veel goeds over deze gelezen heb besloot ik deze eens uit te proberen. Ik ben alvast benieuwd naar hoe hij zal werken want ik moest elke avond een gevecht houden met mijn make-up remover en mijn waterproof mascara. Deze was trouwens 20,65 euro, best duur maar door mijn cadeaubon krijg ik deze helemaal gratis.

Daarnaast kocht ik ook de melon daiquiri shampoo, shower gel & bubble bath. Geen idee of dit geurtje me zal bevallen maar na het zien van een filmpje op youtube over deze heb ik me er toch op gewaagd. 450 ml douchegel/Shampoo bevat deze kanjer van een fles en ik heb zo het gevoel dat ik daarmee genoeg douchegel zal hebben voor het komende jaar. Deze kost 17,50 euro

In totaal zou ik dus aan bijna 40 euro liggen voor deze 2 producten, veel te veel geld als je het mij vraagt. Nu hoef ik maar 13 euro zelf te betalen, best betaalbaar dus. Het is trouwens de eerste keer dat ik bestel met Ici Paris Xl. Een review over mijn bestelling en over de producten kun je de volgende weken verwachten.

Veel liefs
Jody 

bron foto’s: weheartit

3 gedachtes over “Personal post + mini haul Ici Paris

  1. Heb je de producten van Philosophy gewoon op de eigen website van ici paris gekocht? Ik krijg namelijk de melding dat dit pas vanaf februari te koop is in de webshop?

Geef een reactie

