Nails Challenge week 13: Animal print

Vandaag heb ik terug een nails challenge voor jullie. Week 13 ondertussen en het thema van deze week is ‘animal print’. Ik heb deze op mijn eigen gevoel gedaan en eerlijk ik weet niet welk dier ik nu juist heb genomen. Laat ik het maar houden op een kruising tussen het patroon van een giraf en een luipaard. Ik ben alvast zeker dat er ergens hier op aarde een dier rondloopt met zo’n print op zijn huid.

Deze was trouwens heel leuk om te maken!

Veel liefs
Jody 

8 gedachtes over “Nails Challenge week 13: Animal print

Geef een reactie

