Filmpje: favorieten van de maand januari 2012

Toen ik net begon te bloggen heb ik enkele filmpjes gemaakt maar daar ben ik maanden geleden mee gestopt. Het begon echter weer te kriebelen en hier is hij dan mijn eerste filmpje op mijn nieuwe youtubekanaal.

Best spannend want het was weer heel erg wennen om voor een camera te zitten.

Laat me weten of jullie in de toekomst meer filmpjes willen zien en wat zijn jullie favoriete producten van de voorbije maand? 

 

8 gedachtes over “Filmpje: favorieten van de maand januari 2012

  1. Superleuk filmpje! Moet je meer doen, je hebt een leuke stem. En er zijn sowieso niet echt veel Belgische beautyfilmpjes, dus het is altijd fijn om naar te kijken 🙂

Geef een reactie

