The Body Shop – Dewberry body lotion

Gisteren gaf de thermometer -7 aan en hoewel ik dik ingepakt de koude temperaturen trotseerde had de scherpe wind mijn huid goed aangepakt. Vooral mijn benen en armen voelden droger dan droog aan, tijd om wat extra te smeren dus. Terwijl ik mijn benen extra aan het verzorgen was bedacht ik me opeens dat ik nog nooit een artikel over mijn favoriete bodylotion geschreven had. Vandaag dus een review over de ‘dewberry body lotion van The Body Shop’

Klik snel op lees verder..

De ‘Dewberry body lotion’ maakt deel uit van deΒ Eighties Beauty Classic-lijn. Deze bodylotion zat dus in de jaren 80 in het assortiment en is opnieuw uitgebracht onder een verbeterde formule. Leuk is dat alle producten uit de ‘Eighties Beauty Classic-lijn’ dezelfde typische verpakking hebben. Een handig plastieken flesje waarop de groene sticker geplakt zit. Mooi.

De geur van deze bodylotion is moeilijk te beschrijven. Ik vind hem subtiel, fris en zoetig ruiken. Hoewel hij heel licht ruikt is de geur toch lang aanwezig. Eigenlijk een typische lente-geur vind ik.

Deze bodylotion doet wat een goede bodylotion moet doen. Hij voelt licht aan, trekt snel in de huid en na gebruik voelt mijn huid zacht en verzorgt aan. Misschien niet de meest hydraterende bodylotion maar voor mijn huid werkt hij prima.

Deze bodylotion behoort zeker tot mijn favorieten en ik raad jullie hem zeker aan. Leuk is ook dat je voor een fles van 250 ml maar 5 euro betaald. Lekker budget dus. De ‘Dewberry bodylotion’ is te koop in The Body Shop.Β Welke bodylotion gebruiken jullie?

7 gedachtes over “The Body Shop – Dewberry body lotion

Geef een reactie

