M.A.C. Wishlist

Enkele weken terug maakte ik een wishlist voor mijn verjaardag maar daar was geen make-up op te vinden. (klik) Dit omdat mijn make-up stash de laatste maanden iets te explosief gegroeid is en mijn moeder liever geen make-up wou kopen.

Toen ik gisteren zei dat ik volgende vrijdag naar Rijsel ging zei mijn moeder opeens ‘verkopen ze daar geen M.A.C?’. En ja hoor na wat opzoekwerk heb ik ontdekt dat het meest geliefde make-up merk daar te koop is. En het leukste van allemaal is dat ik nog iets mag uitkiezen voor mijn verjaardag. Tijd dus voor een kleine M.A.C. wishlist.

1.  powder blush in de kleur ‘fleur power’
2. eye shadow in de 
kleur ‘shroom’
3. Studio fix powder plus foundation 

4. eye shadow in de kleur ‘sumptuous olive’
5. eye shadow in de kleur ‘satin taupe’
6. eye shadow in de kleur ‘gorgeous gold’

Zoals je ziet veel eye shadow maar ik ben gewoon benieuwd om er eentje uit te testen. Ik heb enkele swatches opgezocht en deze 4 kleuren vond ik het mooist maar zoals altijd zal ik wel met iets anders naar huis komen, kwestie van wat me wordt aangeraden. Verder ben ik ook benieuwd naar de studio fix powder en de blushes. Als ik nu zou moeten kiezen zou ik gaan voor de eyeshadow in kleur ‘shroom’. Lijkt me echt een mooie highlighter.Welke M.A.C. producten raden jullie me aan?

6 gedachtes over “M.A.C. Wishlist

Geef een reactie

