Essence ‘My skin caring cleansing wipes’ – pomegranate & bamboo

Ik beken, stiekem ben ik een beetje lui. Meestal kan ik mezelf wel dwingen om ’s avonds men make-up grondig te verwijderen, maar andere dagen plof ik het liefst meteen in bed. ’s anderendaags sta ik dan op met uitgelopen panda ogen, niet echt gezond voor mijn huid dus. Voor zulke dagen heb ik nu ‘reinigingsdoekjes’ aangeschaft. Ik ben trouwens meteen voor de budget versie gegaan want ik heb de ‘Essence my skin caring cleansing wipes in de geur pomegranate & bamboo’ gekocht. 

De reinigingsdoekjes komen in een fleurige verpakking die goed afsluit. Dit vind ik wel belangrijk want zo drogen je doekjes niet uit en werken ze na enkele weken nog steeds goed. Leuk detail is dat de doekjes heel erg fris ruiken.

De tekst op de achterkant klinkt alvast veel belovend:

“ Verzorgende reinigingsdoekjes. Een mooie gereinigde huid in ‘no time’!
   Deze handige reinigingsdoekjes verwijderen effectief vuil en waterproof make-up zonder de huid uit te
drogen. De waardevolle actieve ingrediënten, verrijkt
 met granaatappel en bamboe voorzien de huid
van vocht waardoor deze 
heerlijk zacht en uglad aanvoelt. De milde alcoholvrije lotion is perfect geschikt
voor gevoelige ogen.”

Hoe te gebruiken:

“ Gebruik ’s ochtends en s‘ avonds. Wrijf zachtjes over gezicht, ogen en hals
tot alle make-upsporen verwijderd zijn. Het is niet nodig je huid af te spoelen
met water. Hersluit de verpakking zorgvuldig na gebruik.”

Na een week deze doekjes getest te hebben kan ik jullie enkel deze doekjes aan raden. Ze doen hun werk naar behoren en halen mijn make-up er makkelijk af. Ook voelt mijn huid na gebruik ontzettend zacht en verzorgd aan. De doekjes voelen ook licht aan en zoals Essence beloofd is het niet nodig om na gebruik je gezicht te spoelen met water. Ik ben alvast grote fan en deze doekjes liggen vanaf nu standaard op mijn nachttafel.

Verdere informatie:
1 zakje reinigingsdoekjes bevat 25 stuks en is 3 maanden houdbaar.
Te koop in het kruidvat voor 1.69 euro
De ‘My skin’ lijn van Essence bevat ook nog andere producten en is vooral gericht op de jongere huid, maar werkt tevens prima op mijn ‘niet zo jongere huid’. 

www.essence.eu

7 gedachtes over “Essence ‘My skin caring cleansing wipes’ – pomegranate & bamboo

  1. Deze heb ik ook al twee keer gehad, en ik vind ze echt superfijn! Ik gebruik ze vooral erg vaak op vakantie, want het gaat lekker snel en ze halen ook alle make-up van je gezicht af. 🙂

Geef een reactie

