youtubers en hun blog

Voordat ik de wondere wereld van de beautyblogs ontdekte had ik een andere verslaving, youtube. Urenlang kon ik kijken naar meiden die filmpjes opnamen waarin ze toonden hoe je het best je make-up aanbrengt.

Velen onder jullie zullen de grootste youtube make-up guru’s wel kennen, maar weten jullie ook dat velen van hun een eigen blog hebben? Vandaag zet ik de leukste even op een rijtje.

Dulce Candy

Dulce Candy is vast en zeker mijn favoriete youtuber. Haar filmpjes zijn leuk om te zien en haar make-up skills zijn prachtig. Dat kan tevens gezegd worden van haar kledingkast. Sinds ik vorig jaar haar blog ontdekte kijk ik elke dag trouw of er nieuwe artikels zijn verschenen. Enig minpuntje is dat deze in het Engels geschreven is maar zelf wanneer dit je afschrikt is haar blog de moeite waard om even te bekijken. Wat een prachtige foto’s!

http://www.dulcecandy.com/

Juicystar07 & Allthatglitters21

De beautyblog van de 2 bekendste youtube zusjes, persoonlijk vind ik hun blog iets te professioneel en naar mijn mening mist het hun persoonlijke afwerking maar hรฉ hun blog is zeker eens een kijkje waard. Deze is ook in het Engels.

http://www.elleandblair.com/

Astrid Bryan

Hier speel ik even vals want een youtuber kun je Astrid niet noemen maar iedereen in Belgiรซ weet wel wie ik bedoel. Bekend door haar realitysoap ‘Astrid in Wonderland’ maar wist je dat ze ook een eigen blog heeft? Ik vind het een leuke blog die ik vaak bezoek.

http://theblondeandthebrunette.com/

Kenden jullie deze 3 blogs al?

13 gedachtes over “youtubers en hun blog

  1. Ik vind Blair na een tijdje ook zo irritant om te horen, dat hoge, schelle stemmetje!
    Maar Elle vind ik wel fijn om te volgen (misschien ook omdat zij meer in mijn leeftijdscategorie zit)
    Dit is dan puur over hun youtubekanalen.

    En Astrid Bryan is en blijft grappig! ๐Ÿ˜€

    Liefs
    Lotte

Geef een reactie

