Picture time #4

Eens in de zoveel tijd laat ik jullie enkele foto’s zien uit mijn leven. Voorbije weken waren niet zo speciaal aangezien ik een volledige maand achter mijn bureau gezeten heb waar ik leerde voor mijn examens. Toch heb enkele foto’s gevonden die ik met jullie wilde delen.

De voorbije maand heb ik vooral geleerd. Hier was ik mijn franse woordjes aan het instuderen en natuurlijk kon een grote tas warme koffie niet ontbreken tegen het indutten.

Hier een close-up van mijn koffietas. Jaren geleden kreeg ik deze door een spaaractie met Kellogg’s en nog steeds is het mijn lievelingstas. Lekker groot en met een tekening van mijn grote disneyheld, winnie the pooh.. 

Deze look had ik gemaakt voor een artikel maar dit was de enige foto die een beetje gelukt was. Zo’n heftige eyeliner vind ik echt leuk om te maken, jammergenoeg iets minder draagbaar in het echte leven..

Ik ben geen chipeter maar deze vind ik overheerlijk! De in de oven gebakken chips van Lays ‘Mediterranean herbs’.. Lekkerr!!!

Mijn liefste hondje die vond dat ze geen aandacht kreeg, daarom ging ze maar liggen in haar mand en keek ze heel erg zielig..

Dik ingepakt in de eerste sneeuw mijn hond uitlaten, brr.. 

Zo zag mijn tuin eruit na 10 minuten sneeuwen. Ik vind sneeuw heel erg mooi maar vind het toch iets te koud..

En dit soort foto’s krijg je wanneer je een sneeuwfoto wil maken met een hond die liever voor de haard wil liggen. 

’s avonds had ik afgesproken met een vriendin en omdat het te gevaarlijk was om met de auto te rijden ging ik maar te voet in een grote sneeuwbui. Wel leuk om de eerste te zijn die in het prachtige witte landschap loopt.

Toen ik een foto wilde maken van een prachtig wit landschap vergat ik mijn flits af te zetten. Resultaat is deze bevlekte foto, best nog leuk eigenlijk.

Onlangs vergat ik mijn nieuwe ring in de auto van mijn vriend. Hij beloofde om er 3 dagen op te letten maar ik kreeg hem in deze gebroken toestand terug. Hij was er perongeluk op gaan zitten waardoor de ring in 2 brak.

Ik ben momenteel helemaal into ringen, dit is mijn laatste aanwinst. Ik zag hem weken geleden al maar ze hadden hem nooit in mijn maat, toen ik onlangs nog eens goed keek zag ik helemaal achteraan een small hangen dus ik nam deze schattige klokje mee naar huis.

 

Dit leuke boekje vond ik in de bibliotheek voor mijn metekindje. Hoewel ik bijna 20 beleef ik bijna evenveel plezier aan dit boekje als Emile. Binnenin staan allemaal hondjes met een onderdeel die je kunt ‘aaien’. Een aanrader als iets met kleine kindjes wilt doen.

Aan het wachten in een ijskoude auto. Hier had ik een ‘make-uploze’ dag. Gewoon wat mascara en een kleurtje op mijn lippen. Dit soort make-up heb ik de laatste tijd heel vaak op.

Veel liefs
Jody 

7 gedachtes over “Picture time #4

Geef een reactie

