Yves Rocher gezichtspeeling met abrikoos

Als het op gezichtsmaskers en scrubs aankomt ben ik een groentje. Toch vind ik een goed verzorgde huid belangrijk en daarom kocht ik onlangs mijn eerste gezichtspeeling van de Yves Rocher. Ik heb deze nu enkele maanden wekelijks gebruikt en vandaag is het tijd om jullie te vertellen wat ik van deze gezichtspeeling vind.

De peeling komt in een doorzichtige tube en heeft een inhoud van 50 ml. Wat me meteen opvalt is dat de peeling een felle abrikozengeur heeft. Ik vind deze geur overheerlijk. Positief is ook dat dit product niet op dieren werd getest.

Op de achterkant van de tube staat het volgende geschreven: 

“Fruitige gezichtspeeling met abrikoos – Een fruitige peeling met echte stukjes abrikoospit.
1 a 2 keer per week op een vochtig gezicht aanbrengen. Vermijd daarbij de huid rondom de ogen. Licht inmasseren en vervolgens afspoelen. Uw huid is stralender dan ooit.”

Mijn mening over deze gezichtspeeling is heel positief. Mijn huid voelt na gebruik droog aan, ook tijdens deze barre winterdagen waar ik heel snel last heb van een droge huid.

Waar ik het niet mee eens ben is dat dit product de naam ‘peeling’ kreeg. Door de stukjes abrikozenpit heb ik eerder het gevoel dat dit een scrub is. 

Ik ben echt heel erg te spreken over deze gezichtspeeling en ik raad jullie deze zeker aan. Wanneer je een gevoelige huid hebt zou ik deze wel eerst een klein beetje op je huid testen want een vriendin van mij reageerde allergisch toen ze deze gebruikte, zij heeft wel een heel erg gevoelige huid.

Extra informatie

Deze gezichtspeeling is te koop in de Yves Rocher en kost 6,70 euro.

4 gedachtes over “Yves Rocher gezichtspeeling met abrikoos

Geef een reactie

