Sephora – color flip book

Gisteren ging ik samen met mijn mama en zus winkelen in Rijsel. Tuurlijk gingen we ook even de Sephora binnen en hoewel ik niet echt onder de indruk was van het aanbod, ik vond deze Sephora niet echt overzichtelijk en net, kon ik toch een leuk soldetje doen. Jaja in Rijsel is het nog tot 14 februari solden. Ik kocht mijn eerste Sephora palette voor net geen 5 euro, terwijl hij anders 15 euro kost. Mijn eerste indruk is heel positief en omdat hij zo mooi is vond ik hem wel een artikel verdienen.

Het palette komt in een zwarte matten verpakking waarop het merk ‘Sephora’ in relief gedrukt staat. Leuk is dat dit een heel compact palette is die je zonder probleem kunt meenemen op reis. Het systeem bestaat erin dat je 3 schuifjes kunt openklikken, 1 voor oogschaduw, 1 voor lippenstift en 1 voor blush. 

Dit is wat je ziet wanneer je het eerste schuifje openklikt. Een handige spiegel en 8 kleuren oogschaduw.

De kleuren oogschaduw zijn best groot en zijn echte herfst/winterkleuren als je het mij vraagt. Leuk is ook dat er zowel matte als glitter oogschaduw in het palette zitten. Van de pigmentatie ben ik blij verrast, op de foto hieronder zijn de swatches met 1 veeg en zonder oogschaduwbasis genomen! Heel erg mooi.

De meest linkse kleur matcht heel erg goed met mijn huid en is dus minder zichtbaar. De groenige en bruine kleur hebben de neiging om te brokkelen terwijl de andere kleuren heel makkelijk aanbrengen. Mijn favoriete kleuren zijn zeker de 2 rozige tinten.

Het tweede schuifje bevat 8 lipkleuren. Normaal gebruik ik dit soort lippenstift niet maar naar deze kleuren ben ik heel erg benieuwd geworden. Swatches heb ik nog niet genomen omdat mijn lippenseel uit elkaar gevallen is. Vooral de onderste kleuren vind ik prachtig. Deze kleuren zien jullie zeker terug in een look of the day.

Het laatste schuifje bevat 2 blushes. Beiden bevatten ontzettend veel pigment en hebben een lichte glitter. Van deze ben ik onder de indruk, wat een prachtige kleurtjes!

Vooral van de meest lichte kleur ben ik fan, hij geeft mijn huid een lichte glans en is echt ideaal als highlighter. 

Besluit
Ik ben echt blij met dit palette, het bevat alles om een mooie look te maken en alle kleuren zijn goed gepigmenteert. Enig minpuntje vind ik dat er geen ruimte gemaakt werd voor een borsteltje. Dit zou het palette echt afgemaakt hebben.

9 gedachtes over “Sephora – color flip book

  1. Pingback: Mijn alledaags make-up mandje « jlovesbeauty

Geef een reactie

