Filmpje: Shoplog Antwerpen en Rijsel

watch?v=8LVN7S0rVco&feature=plcp&context=C371fe07UDOEgsToPDskI9yLkjZZ-G2ukn2EfN5ouU

Vandaag heb ik terug een filmpje voor jullie, vorige donderdag en vrijdag ging ik gaan winkelen in Antwerpen en Rijsel en dus leek het me wel leuk om mijn gekochte spulletjes aan jullie te tonen.

Veel kijkplezier

4 gedachtes over “Filmpje: Shoplog Antwerpen en Rijsel

  1. Ik kon de video niet meteen kijken via je blog, ook niet als ik op de link druk ( kan liggen aan mijn laptop, maar ik dacht ik zeg het even:D) Wat heb je een mooie ketting om in de video;D Je hebt een lush zeep in mijn naam , haha wat leuk:D

Geef een reactie

