It’s my birthday!!

Vandaag een korter artikel want 20 jaar geleden kwam ik ter wereld, jaja vandaag is het mijn verjaardag en ik ben dus officieel geen tiener meer. Best wennen hoor aan dat woord ‘twintiger’, het doet me opeens zo oud voelen. Nochtans heb ik vaak gedroomd over hoe mijn leven er zou uitzien als ik 20 werd. Maar op dit moment ben ik al heel tevreden met wat ik in mijn 20 jarig leventje gepresteerd heb.

Vandaag vier ik mijn verjaardag niet echt uitgebreid aangezien ik een hele dag op de schoolbanken zit. Maar voorbije weekend heb ik het al gevierd met de mensen die mij dierbaar zijn en ik werd weer verwend met leuke cadeautjes. 

Veel liefs
Jody 

 


8 gedachtes over “It’s my birthday!!

Geef een reactie

