Lush – Miranda

1 van mijn favoriete winkels op gebied van verzorgingsproducten is de Lush, vooral van hun  zeepjes ben ik grote fan. Toen ik onlangs in Antwerpen was kon ik het dan ook niet laten om een nieuw zeepje aan te schaffen. Ik koos voor een frisse fruitige geur die de naam ‘Miranda’ kreeg. Ik heb hem ondertussen al enkele keren mee onder de douche genomen en vandaag geef ik dus mijn review over dit heerlijke zeepje. 

Lush vertelt het volgende over ‘Miranda’

“ een zeep met een cocktail van heerlijk fruit”

Ik kan de geur niet beter beschrijven, ruikt heerlijk fris met een vleugje fruit. Persoonlijk doet deze geur me denken aan de geur van het parfum ‘Escada’ maar dan iets frisser en minder fruitig. Helemaal mijn geurtje voor komende lente.

  

De zeep komt in een frisse groene kleur met paarse vlekken. Ik vind dit echt een lief kleurtje die me zin doet krijgen in de lente.

‘Miranda’ is heel erg romig en maakt hij mijn huid lekker zacht na gebruik. Enig minpuntje vind ik dat de geur niet lang aanwezig blijft, ik moet al echt aan mijn arm snuffelen tegen dat ik de geur opmerk. Ideaal dus voor personen die van een subtiele geur houden.

Dit is 1 van mijn favoriete lush geurtjes en ik raad zeker aan om deze eens te bekijken wanneer je in de Lush komt. Echt een ideale geur voor de komende lente.

Prijs: 4.95 euro voor 100 gram.

Webshop: www.lush.nl

4 gedachtes over “Lush – Miranda

Geef een reactie

