Catrice – 830 Salmon & Garfunkel


Catrice stuurde onlangs het bericht de wereld in dat ze assortiment zouden vernieuwen en gisteren ontdekte ik dat de nieuwe producten al in de schappen van het kruidvat staan. Vooral de nagellakjes trokken mijn aandacht en dus gingen enkele kleurtjes met mij mee naar huis. Vandaag mijn favoriete kleur die de naam Salmon & Garfunkel kreeg.

Salmon & Garfunkel is een zachte perzikkleur die lichtjes naar de rozige kant neigt. Een heerlijk kleurtje die ik de komende lente heel vaak op mijn nagels zal hebben. 

Catrice vernieuwde de borsteltjes, die zijn nu iets ronder en dikker geworden, en dit maakt het lakken naar mijn gevoel makkelijker. Qua dekking volstaan 2 laagjes en de droogtijd is zoals we van catrice gewend zijn.

Op naar de swatches:

De catrice lakjes kosten 2,49 euro per stuk en zijn te vinden in het kruidvat

 
7 gedachtes over “Catrice – 830 Salmon & Garfunkel

  1. Ah, dat is echt een superleuk lente/zomer kleurtje! Past helemaal bij de pastel trend.

    P.S. ik heb een give-away op mijn blog, misschien lijkt het je leuk om mee te doen 🙂

  2. Hé Jody!

    Ik dacht er aan dat ik je nog een bezoekje moest brengen!
    Deze kleur vind ik tof. Krijg ik geen testbeurtje? ^^

    Heel leuk om je commentaren zo allemaal te lezen!
    Ik volg je (:

    Groetjes
    Jozefien

Geef een reactie

