M.A.C – Honey Lust

Ik was al heel lang benieuwd naar de oogschaduws van MAC, want ik ging ervan uit dat als je 16 euro moet neerleggen voor een oogschaduw die 1,5 gram bevat, deze wel ontzettend goed moet zijn. Vorige week was het dan eindelijk zover en bracht ik een bezoekje aan de MAC pro store in Antwerpen. Een heel erg lief meisje hielp me een kleur uitkiezen en als een blij kind ging ik met mijn eerste MAC oogschaduw in de kleur ‘Lust Honey’ naar huis.

Lust Honey is een goud/rozige kleur die een mooie glitter bevat. Een prachtige kleur wanneer je een alledaagse look wilt maken. Wat mij opvalt is dat de kleur veel donkerder lijkt in de pan dan dat hij is wanneer je hem aanbrengt.

De oogschaduw brengt makkelijk aan en bevat veel pigmentatie. Waar ik heel tevreden over ben is de houdbaarheid van de kleur. Wanneer ik hem ’s morgens aanbreng zit hij er nog steeds goed op ’s avonds. Love it!

Het was een hel om ‘lust honey’ te fotograferen en deze swatch geeft de kleur dan ook niet goed weer, zo snel als het weer wat meezit vervang ik deze swatch. Wat je wel ziet is dat de kleur een mooie gouden/rozige glans afgeeft.

De belangrijkste vraag is natuurlijk of de MAC oogschaduw 16 euro waard is? Ja en neen, het blijft veel geld voor een oogschaduw waar de pigmentatie ongeveer even goed is als sommige oogschaduws van Catrice, maar daartegen staat de goede service en het ontzettend groot aanbod van kleuren. Ook de verpakking is zo luxueus en mooi.

 Ik vrees dus dat er in de toekomst nog enkele van deze MAC oogschaduws in mijn stash zullen terecht komen.

Informatie:

MAC is te koop in de MAC verkooppunten en de Nederlanders onder ons kunnen MAC bestellen via de webshop van de bijenkorf.
Prijs: 16 euro 

8 gedachtes over “M.A.C – Honey Lust

  1. Pingback: Mijn alledaags make-up mandje « jlovesbeauty

Geef een reactie

