Yves Rocher: Beauté des Mains langdurig hydraterende handcrème

Ik heb nogal snel last van droge handen, vooral in de winter smeer ik heel handcrème om mijn handen wat zachter te maken. Een tube handcrème zit dan ook standaard in mijn handtas. Niet raar dus dat ik voor mijn verjaardag een handcrème kreeg. Na een week uittesten vertel ik jullie vandaag wat ik vind van de ‘langdurige hydraterende handcrème’ uit de Beauté des Mains lijn van Yves Rocher.

De handcrème komt in een doorzichtige plastieken tube. Ik ben nogal fan van dit soort verpakking omdat een tube hygiënisch en makkelijk meeneembaar is. Deze tube bevat 75 ml product.

Over de werking van de handcrème ben ik tevreden. De crème is zuinig in gebruik en trekt snel in, mijn handen voelen een uur na gebruik nog steeds zacht aan. De geur van de crème kan ik moeilijk beschrijven, hij moet volgens mij bloemen voorstellen maar hij ruikt licht synthetis, dit stoort mij nu niet heel erg.

Ik gebruik deze handcrème dagelijks met heel veel plezier en ik kan er eigenlijk enkel positief over zijn. Vooral omdat deze handcrème heel erg budgetproof is. Wanneer je op zoek bent naar een goede handcrème om de koude winterdagen door te komen raad ik jullie deze zeker aan.

Informatie:

Te koop in de Yves Rocher filialen.
Prijs: 3,50 euro 

4 gedachtes over “Yves Rocher: Beauté des Mains langdurig hydraterende handcrème

Geef een reactie

