Feeling like a hatter

Maanden geleden pastte ik voor het eerst een hoedje en hoewel het eerder als grap bedoelt was kreeg ik de opmerking dat het mij nog niet zo slecht stond, en inderdaad toen ik in de spiegel keek wist ik dat ik zo’n bompahoedje wou. Helaas was het net een ontzettend duur exemplaar die ik met veel tegenzin terug aan het haakje hing. Sindsdien kon ik geen hoedje voorbijlopen zonder hem te passen. 

Toch heeft het tot vorige week maandag geduurd voordat ik mijn eigen hoedje in mijn bezit had. Mijn lieve mama koos bovenstaand exemplaar uit en gaf het cadeau op mijn verjaardag. Moet ik nog zeggen dat ik ontzettend blij was/ben?

Het hoedje is van Nicky Vankets en is een typisch grijs bompahoedje. Ik ben vooral verliefd op de stoffen detail die het hoedje naar mijn mening afmaakt.

Het is nog even wennen om hiermee over straat te lopen maar ik vind het alvast een prachtig accessoire om mijn outfit mee op te vrolijken.

Normaal wijdt ik geen volledig artikel aan 1 voorwerp maar hé ik ben dolblij met mijn verjaardagscadeau dus ik maak met veel plezier een uitzondering. Wat is jou ultieme accessoire in de winter?


8 gedachtes over “Feeling like a hatter

Geef een reactie

