Essence – gold fever

Net als Catrice vernieuwd Essence hun assortiment en hoewel ik de nieuwe producten nog niet in de schappen verwachtte kon ik gisteren enkele nieuwe nagellakjes scoren. Mag ik even zeggen dat ik onder de indruk ben van de vernieuwing die Essence heeft doorgevoerd want zowel de producten als het schap werden onder handen genomen. Zo  is het schap nu groter en zijn ook de nailartspulletjes gewoon te koop.

Maar vandaag ga ik het hebben over 1 specifiek nagellakje die de naam ‘Gold Fever‘  kreeg. Dit is een prachtig lakje die een hoge dosis glittergehalte heeft.

De verpakking van de colour & go lakjes zijn hetzelfde gebleven en ook de grootte van het kwastje is niet veranderd. Toch is ‘gold fever’ een lakje die ik nog niet vaak gezien heb. De structuur is een dekkend goud lakje die heel veel fijne glitters bevat in de kleuren goud en rood. Echt prachtig! Vooral in het zonlicht komt dit lakje helemaal tot zijn recht.

Het lakje dekt wel maar toch vind ik ‘gold fever’ mooier over een ander lakje. De glitters komen dan beter tot uiting.
Daarom heb ik zowel swatches gemaakt van het lakje alleen en ook met een basislakje onder ‘gold fever’.

 Op bovenstaande foto’s draag ik 3 laagjes ‘gold fever’ en zoals je ziet is mijn nagel nog steeds zichtbaar. (even klikken op de foto voor een betere kwaliteit)

Zo ziet ‘gold fever’ eruit op een ander lakje. Persoonlijk vind ik dit effect heel erg leuk.

Over de kwaliteit kan ik kort zijn, het lakje lakt verbazend makkelijk en droogt snel. 

Je snapt het al ik ben ontzettend enthousiast over ‘Gold fever’ en ik vind dat Essence goed werk heeft verricht door dit lakje in hun assortiment op te nemen. 

Info

De Essence colour & Go lakjes zijn te koop in het kruidvat en kosten 1,29 euro per stuk

11 gedachtes over “Essence – gold fever

Geef een reactie

