Catrice – welcome to roosywood

Vandaag heb ik terug een nagellakje die ik jullie wil tonen. Het begint erop te lijken dat ik jullie de voorbije dagen dood wil gooien met nieuwe nagellakjes maar laten we het erbij houden dat ik de voorbije week gewoon teveel geshopt heb.

Het lakje waarover ik het vandaag zal hebben heet ‘Welcome to roosywood’ en is het best te omschrijven als een donkere oudroze kleur. De donkere kleur is dan ook wat het lakje onderscheidt van mijn andere oudroze lakjes , en dat zijn er heel wat. 

Het lakje heeft 2 laagjes nodig om perfect te dekken en mag ik even zeggen dat dit lakje ontzettend vlot lakt. Geen stroperig gedoe maar een mooi egaal resultaat. De droogtijd is zoals we van Catrice gewend zijn.

Oké dit is wel genoeg tekst voor nu, op naar de swatches:

Enkel de eerste foto is met flits genomen 

‘Welcome to Roosywood’ is een kleurtje die ik met veel plezier aan mijn collectie nagellak toegevoegd heb. Misschien niet zo’n spannende kleur maar ik denk dat deze prachtig zal staan tijdens de lente.

Catrice nagellak is te koop in het kruidvat en kost 2,49 euro per stuk. ‘Welcome to Roosywood’ maakt trouwens deel uit van de vernieuwde Catrice collectie.

En nog even tot slot, dit was echt wel het laatste nagellak artikel van deze week, want morgen is het weer tijd voor een gezonde dosis make-up.

6 gedachtes over “Catrice – welcome to roosywood

Geef een reactie

