Mijn alledaags make-up mandje

Tot vorige week sleurde ik elke morgen een hele reeks make-up mee naar de badkamer, geloof me maar dat dit niet altijd even handig was. Sinds enkele dagen heb ik echter mijn eigen make-up mandje waarin de producten zitten die ik elke dag gebruik. Omdat ik zelf heel graag dit soort artikels lees, ja ik ben nieuwsgierig van aard, leek het me wel fijn om jullie een blikje in mijn favoriete make-up producten te geven. Klik dus snel op lees verder

Ik begin met mijn gezichtsproducten, tuurlijk doe ik elke morgen netjes een dagcrème aan maar daarnaast gebruik ik meestal ook een foundation, concealer en compact powder. Al moet ik zeggen dat mijn huid de laatste tijd veel egaler is geworden waardoor ik deze producten ’s morgens oversla.

Foundation Park Avenue: kleur 01 – Sable
Essence coverstick: kleur 01 – Matt Sand
– Catrice skin finish compact powder 

Als er 1 make-up product is waarvan ik er veel heb dan is het wel oogschaduw, maar toch kies ik meestal voor dezelfde kleuren en ga ik voor een naturelle look.

Catrice mono oogschaduw – my souvenir from moon
– Urban Decay – Naked palette 1
–  MAC – Honey Lust

Tuurlijk mogen ook mijn favoriete oogkwasten niet ontbreken, let trouwens even niet op hoe vuil ze zijn ik had ze net gebruikt maar ondertussen hebben ze hun wekelijkse wasbeurt gehad en zien ze er terug proper en fris uit. Ook ontbreekt mijn blush en foundation kwast op deze foto.

– Essence geleyliner kwast
– The Body Shop oogschaduwkwast
– ELF – oogschaduwkwast
– Urban Decay – oogschaduwkwast 

Mascara en eyeliner zijn ook dagelijks van de partij, mijn favorieten zijn heel erg budget maar vind ik heel fijn werken, aanraders als je het mij vraagt!

– Urban Decay – oogschaduwbasis
– Essence geleyeliner: midnight in Paris

Yves Rocher eye pencil: zwart
– Essence waterproof mascara
– Essence get big lashes: volume boost mascara 

Een product dat ik nog niet zolang gebruik is blush, toch merk ik dat ik de laatste tijd vaak naar deze 2 blushes grijp. Ze geven mijn gezicht een mooie roze glans.

NYC color wheel
Sephora color flip book

Hoewel ik vroeger heel vaak rode lippenstift droeg heb ik sinds kort ontdekt dat ook roze kleurtjes mij niet zo slecht staan. Daarom heb ik een knalroze lippenstift en een eerder onopvallend glossje die ik dagelijks met veel plezier gebruik.

Essence XXXL nudes lipgloss – nude kiss
Yves Saint Laurent sheer lipstick – bohemian rose

Over de meeste producten is er wel een artikel op mijn blog te vinden dus als je wat meer informatie over 1 van bovenstaande make-upjes wil volstaat een klikje op hun naam.

Q: Welke producten gebruiken jullie dagelijks?

8 gedachtes over “Mijn alledaags make-up mandje

Geef een reactie

