FOTD: mijn everyday look

In het vorige artikel liet ik jullie mijn ‘everyday bakje’ zien en het leek me wel leuk om vandaag verder in dit thema dit werken en dus toon ik nu mijn ‘everyday look’.

Mijn everyday look is best neutraal en is heel draagbaar. 

Gebruikte producten:

– MAC: Honey Lust
– Catrice: My souvenir from moon
– Naked Palette UD
– Yves Saint Laurent Sheer Lipstick: Bohemian Rose
– Yves Rocher oogpotlood
– Essence get big lashes mascara
–  Sephora Color flip book: blush

 

6 gedachtes over “FOTD: mijn everyday look

Geef een reactie

