TAG: Mijn ABC

Phoeh, mijn voorbije weekend is onverwacht druk geworden waardoor ik de tijd niet gevonden heb om een artikel voor vandaag in te plannen. Maar geen nood want dit is het ideale moment om een tag in te vullen. Voor vandaag heb ik de persoonlijke tag ‘mijn ABC’. 

Age: Sinds 2 weken mag ik mezelf een twintiger noemen, veel ouder dan ik me voel.
Best Friend: Ik ben echt slecht in het onderhouden van vriendschappen dus een echte typische ‘best friend’ heb ik niet. Wel heb ik enkele fijne vriendengroepen waar ik me goed in voel. En tuurlijk behoren mijn vriendje en mijn zussen tot mijn beste vrienden.
Chore you hate: als er 1huishoudelijk klusje is dat ik haat is het wel strijken, niet mijn favoriete bezigheid en ik ben er gewoon slecht in.
Dreamhouse: mijn droomhuis is een klein gezellig boerderijtje. Hoewel ik graag in de stad rondloop woon ik toch het liefst op een rustige plaats.
Essential start of your day: een grote tas koffie, zonder mijn koffie heb ik echt een ochtendhumeur!
Favorite color: momenteel ben ik gek op muntgroen en babyroze
Gold or silver: hoewel ik goud ben beginnen apprecieren vind ik zilver mooier, het staat gewoon subtieler
Height: Ik ben 1 meter 63, niet echt groot dus
Instruments I play: laten we het erbij houden dat ik niet muzikaal aangelegd ben, ik durf het dan ook niet aan om muziekinstrumenten te leren spelen
Job Title (most recent): momenteel ben ik student ‘Medical assistant’, ik hoop dus om binnen 3 jaar aan de slag te kunnen gaan in een ziekenhuis

Kids: Momenteel heb ik nog geen kinderwens maar ik hoop wel om binnen enkele jaren mama te worden.

Life is incomplete without: mijn familie, ik ben een echte familiemens en dus zou ik me heel erg eenzaam voelen zonder hen. Tuurlijk is mijn leven ook incompleet zonder mijn vriendje..
Music that you always listen to:
Zo eens om de zoveel tijd wis ik alle muziek op mijn ipod en zet ik allerlei nieuwe muziek op. Ik heb dan ook geen muziek waar ik al jaren naar luister. 
Nickname:
‘jo’ of ‘jootje’
overnight hospital stays: gelukkig nog nooit hoeven te doen
Phobias or fears: Ik heb een zware fobie voor onweer, het is al beter dan vroeger maar toch begin ik al te paniekeren als ik eraan denk dat het zou kunnen donderen en bliksemen..
Reason to smile: k
Siblings: Ik heb 2 oudere zussen, mijn oudste zus is 29 jaar en is mama van een zoontje, mijn andere zus is 26 jaar en trouwt komende zomer. Beide staan dus al veel verder in hun leven maar dit maakt het net plezant.
Time you wake up: Heel erg vroeg! 6.20 uur in de week, gelukkig mag ik in het weekend iets langer blijven liggen
Underwear: Lekker simpel, niets speciaals

Very important date this year: Hier speel ik een beetje vals want de data is nog van vorig jaar. 29 oktober is de dag dat ik samen ben met mijn vriend. 4 maand later ben ik nog steeds ontzettend gelukkig met hem.
Worst habit:
Ik kan soms wel een beetje koppig zijn🙂
X-ray’s you’ve had done:
0, jaja ik ben blijkbaar een heel erg gezond meisje. Best wel opmerkelijk eigenlijk dat ik nog nooit iets gebroken heb want door mijn lomp gedrag val ik nogal snel 
Yummy food you make:
mijn slaatjes en mijn balletjes in tomatensaus vallen meestal wel in de smaak. Zowiezo vind ik het fijn om te koken
ZOO animal: Ik ben grote fan van pinguins! Mijn zoo bezoek is pas geslaagd als ik deze gezien heb  

Voel je vrij om deze tag over te nemen!

Bron foto’s: weheartit

4 gedachtes over “TAG: Mijn ABC

Geef een reactie

