NYC smooth proof 16h lipstain – endless spice

Een paar weken terug was mijn trein weeral eens te laat en om de tijd te doden zat ik wat te surfen op facebook, lang leve internet op mijn gsm, op de facebookpagina van het make-up merk NYC was er net een valentijnswinactie waarbij je een smooth proof 16h lipstain kon winnen. Tuurlijk deed ik hieraan mee en wonder boven wonder won ik 1 van de 5 lipstains. Vorige vrijdag zat het leuk pakketje in mijn brievenbus en vandaag vertel ik jullie wat ik van mijn valentijnscadeautje vind.

Ik kreeg de kleur ‘Endless spice’, naar mijn mening een koraalrode kleur. Dit is een kleurtje die ik zelf ook gekozen zou hebben.

Een lipstain is een lippenstift in stiftvorm waarbij de kleur in je lippen trekt. NYC belooft dat deze lipstain smooth proof is (kusbestendig) en 16 uur op je lippen blijft zitten. Ook leuk aan een lipstain is dat je je lippen echt kunt inkleuren met de stift, geen geknoei meer want je kunt echt precies werken.Β 

Toch valt deze lipstain me dik tegen, de kleur trekt niet egaal in mijn lippen waardoor ik met gevlekte lippen moet rondlopen en na een paar uurtjes is er al geen lipstain meer te vinden op mijn lippen. Jammer want ik vind de kleur echt prachtig!

Op bovenstaande foto zie je wat ik met de ‘gevlekte lippen’ bedoel. Nochtans is deze lipstain opgebracht nadat ik mijn lippen netjes gescrubt heb.

Wat ik wel raar vind is dat er op internet heel wat mooie egale swatches te vinden zijn van deze lipstains, misschien ligt het dus echt aan mijn lippen? Wat is jullie ervaring met deze lipstains?

De producten van NYC zijn te koop in het kruidvat

 

9 gedachtes over “NYC smooth proof 16h lipstain – endless spice

Geef een reactie

