Wishlist – allcosmeticswholesale

Al een tijdje speel ik met het idee om een bestelling op ‘allcosmeticswholesale’ te plaatsen. Dit is een Amerikaanse webshop die make-up merken als MAC, Benefit, Urban Decay, Too faced,.. verkoopt aan een lagere prijs. Meestal zijn het dan ook producten die uit Limited editions of producten die niet meer verkocht worden in de winkel die aangeboden worden. Tevens worden producten verkocht met een gekneusd doosje of met een tester sticker (hoewel vermeld wordt dat dit ongebruikte producten zijn). 

De reden waarom ik nog nooit iets besteld heb is simpel, mijn ‘gespaarde’ geld gaat steeds naar budgetproducten zoals Essence en Catrice gewoon omdat deze veel makkelijker te kopen zijn. Hoewel ik heel wat goede budgetproducten in mijn bezit heb vind ik het ook leuk om wat duurdere producten aan te schaffen. Daarom heb ik besloten om de komende maanden een soort ‘no-budget make-up’ te doen. Ik laat dus het kruidvat aan de kant liggen en ik spaar al mijn geld om de volgende producten aan te schaffen.

1. Too Faced eye shadow – glamazon (7,99 dollar)
2.
MAYBELLINE Eye Studio Eye Shadow – Ivy Illusion (3,49 dollar)
3.PIXI Beauty Eye Kit – Muse (6,99 dollar)
4.Urban Decay Eye Shadow – Maui Wowie (10,99 dollar)
5.Too faced Galaxy Glam Shadow – Cocoa Comet (7,99 dollar)
6.MAC Eye shadow – Mink & Sable (19,99 dollar)

1. TOO FACED Blush – La Vie En Rose (7,99 dollar)
2. 
BOBBI BROWN Lip Gloss – Bright Pink (12,99 dollar)
3. TWILIGHT Luna Twilight Mortal Glow Blushing Cream – Swoon (10,50 dollar)
4.Urban Decay Lipstick – Jailbait (9,99 dollar)
5.TOO FACED Pink Leopard Bronzing Powder (15,99 dollar)
6. URBAN DECAY Pigment – Shag (6,99 dollar)

Zoals je ziet een heuse lijst met producten waar ik heel benieuwd naar ben. Zoals je ziet varieren de prijzen nogal en ik ben ook niet van plan om alles in 1 keer te bestellen. 

De komende maanden iets minder reviews maar geen nood dit is het ideale moment om wat creatiever met mijn blog te worden. 

Q: Wat staat er op jullie wishlist?

6 gedachtes over “Wishlist – allcosmeticswholesale

Geef een reactie

