Look of the day – I love Berlin palette

Het artikel van vanmorgen was nogal ‘informatief’ en daarom heb ik nog een extra artikel voor jullie.
Toen ik onlangs mijn make-up kast aan het opruimen was botste ik op 1 van mijn allereerste make-up palettes. Ik heb het over het ‘I love Berlin’ palette uit de gelijknamige Limited Edition die Essence vorig jaar uitbracht. 
Ik weet nog dat ik zo nieuwsgierig was naar dit palette en dat het zo hard tegenviel toen ik het ging gebruiken. De kleuren waren niet gezegend met veel pigment en sommige kleuren gaven heel erg veel fall-out, geen wonder dus dat dit palette ergens onderin mijn stash verdween. 

Ondertussen zijn we een jaartje verder en toen ik dit palette ‘herontdekte’ maakte ik vol goede moed een ooglook. De kleuren werkten niet mee en ik weet nog steeds niet of ik deze look geslaagd vind. Mochten jullie het je trouwens afvragen, dit palette zit weer veilig onderin mijn stash opgeborgen..

Ik heb even op onderstaande foto aangeduid welke kleuren ik gebruikt heb:

Gebruikte producten:
– I love Berlin palette (essence)
– Essence gel eyeliner: midnight in Paris
– Roze lipgloss (Sephora color flip book)
– NYC color wheel


 

8 gedachtes over “Look of the day – I love Berlin palette

Geef een reactie

