Preview: Catrice – Revoliaire Limited Edition

Normaal schrijf ik geen artikels over de toekomstige Limited edtions van Essence en Catrice, maar voor de ‘Revoliaire’ Limited edition van Catrice maak ik graag een uitzondering. Het thema van deze collectie is kleur en voor het eerst sinds lange tijd ben ik echt benieuwd hoe de producten eruit zullen zien. Kijk even mee naar deze prachtige Limited edition die komende mei 2012 in  de winkels te vinden zal zijn.

Smokey eyes palette €4,49 in de kleuren C01 Toxic Combination en C02 Explosive Combination.

Velvet Matt Lip Colour €3,00 in de kleuren C01 Colour Bomb, C02 Nude Alarm en C03 Bloody Red

Lip Brush €2,99

Ultimate nail lacquer €2,49 in dekleuren C01 Innocent Toxin, C02 Attracting Camouflage, C03 Colour Bomb, C04 Colour of Honor en C05 Mission Lilac.

Powder blush in C01 Colour Bomb €3,99

Mag ik even zeggen dat alle producten er ontzettend mooi uitzien! Vooral de oogschaduwpalettes en de powder blush vind ik er prachtig uitzien! Gelukkig duurt het nog even voordat we mei zijn want ik vrees dat deze limited edition mijn portefeuille serieus zal plunderen!

Q: Wat vinden jullie van deze Limited edition en zijn jullie even benieuwd als ik?


4 gedachtes over “Preview: Catrice – Revoliaire Limited Edition

Geef een reactie

