Yves Rocher nagellak – Cerise noir

Rode nagellak, ik vind het 1 van de mooiste kleuren voor op mijn nagels. Mijn nieuwste aanwinst is ‘Cerise Noir’ een donkerrode kleur uit de zomercolectie van Yves Rocher.

De flesjes nagellak bevatten 3 ml wat ik persoonlijk heel erg klein vind.  Leuk om te verzamelen maar ik merk toch dat ik niet vaak naar deze flesjes grijp mede omdat ik bang ben dat de kleur te snel op zal geraken. 

Het lakje zelf is diep rood van kleur en staat heel erg chique. Ik vind dit wel een rare kleur voor in een zomercollectie want door zijn donkere kleurtje moet ik echt denken aan Kerst. Beeld je maar enkele gouden glitters in en je snapt wel wat ik bedoel.. Verder lakt dit lakje niet echt fijn, ik heb 3 lagen nodig om een echt dekkend effect te krijgen. Fijn is wel dat de kleur snel droogt en dat de kleur pas na 4 dagen begint te chippen. 

Zowel het weer als de kleur werkten niet echt mee op de foto, ik kreeg steeds weer een vlekkerig effect terwijl de kleur op mijn nagels mooi egaal is. Sorry dus voor de ietwat onduidelijke swatches. 

Cerise noir’ is een prachtige kleur die me doet denken aan ‘Caught on the red carpet van Catrice’.
Toch vind ik dat de lakjes van Yves Rocher best duur zijn voor de kwaliteit van de lak.  

Informatie:
De nagellakjes van Yves Rocher is te vinden in hun filialen en kost 3,30 euro per flesje.
Momenteel is er een actie op hun webshop waarop er op alle nieuwe make-up -50% is. Je kunt dit flesje nagellak kopen voor 1,70 euro.

5 gedachtes over “Yves Rocher nagellak – Cerise noir

Geef een reactie

