Mijn oude ‘Catrice’ collectie

‘Catrice’ is een budget make-up merk die door veel beautylovers geprezen wordt voor zijn goede oogschaduws, lipsticks en nagellakjes. Ook ik heb heel wat van hun spulletjes in mijn bezit, waaronder een heleboel make-up die niet meer te koop is. Neen ik heb het nu niet over hun Limited Editions maar wel over hun oude collectie make-up. Allemaal heel erg mooie make-upjes die wel een artikel verdienen. Dus bij deze vandaag een artikel over mijn ‘allereerste Catrice make-upjes’

De oude producten van Catrice zagen er net iets minder strak uit dan de huidige make-upjes die je momenteel in de winkel kunt vinden. Toch ben ik heel erg over de kwaliteit van deze producten te spreken. Alles is heel erg goed gepigmenteerd en de kleuren zijn zo lief en glitterig. Helemaal mijn ding dus.

Even wat swatches:

Van boven naar onder:

Catrice Soft Eye Quartet:
– 080 Beauty of Nature
– 050 Spring awaking

Catrice Soft Eye Shadow Duo:
– 140 Indian wood
– 150 Gentle lilac

Catrice Soft Eye Shadow Mono:
– 010 Metallic dust
– 020 Starlight diamonds
– 180 Moonstone
– 210 Midnight black

Catrice multi-colour rouge
– 010 Rivera Rose
– 030 Summer peach

Catrice colour gloss
– 010 Sweet dream
– 070 Tender kiss

Catrice lipstick rouge Satin
– 010 Frosty pink
– 020 Rosalie’s diamonds
– 030 Star diamonds
– 120 Nude Beige
– 190 Tearose

Hoewel ik deze producten eigenlijk zou moeten weggooien (wegens te oud) bewaar ik deze gewoon omdat ik dit ontzettend mooie producten vind!

Q: Hebben jullie nog oude Catrice producten in jullie bezit?

9 gedachtes over “Mijn oude ‘Catrice’ collectie

  1. ik heb nog oude oogschaduws die echt favoriet zijn! Alleen is eentje jammer genoeg gesneuveld & dat was nou net mijn favoriet 😦 De rest (lipstick, nagellak, etc) heb ik allemaal weggedaan, wat ik nu wel jammer vind!

Geef een reactie

