Mijn 8 lente must-haves (Forever 21)

Forever 21 is 1 van mijn favoriete winkels, hun kleren zijn betaalbaar maar toch goed van kwaltiteit en net altijd dat ietsjes specialer. Helemaal mijn ding dus. Omdat ik die sneeuw en regenbuien grondig beu ben en heel veel zin heb in de lente/zomer vond ik het wel leuk om even een lijstje te maken met mijn 8 lente must-haves op gebied van fashion. Het is een collage vol kleur en bloemenprints geworden. Ik kom er helemaal vrolijk van. Alle items komen trouwens van Forever21 (Even klikken op de foto om deze groter te zien)

1. Ruffled Peasant Dress €28.75
2.Beaded Flower Ring €5.90
3.Banded Colorblock Top €9.75
4. Curled Heart Earrings €4.90
5. Basketweave Fedora w/ Ribbon €12.90
6. Tiny Umbrella Dress €23.75
7.  
Floral Wedges €26.75
8.  
Rose Print Denim Short €19.75

1 voor 1 echte lente/zomer items die me zin in de zon doen krijgen. Wat ik zeker wil bemachtigen van bovenstaande collage is het zomerhoedje (nummer 5), de kleurrijke ring (nummer 2), de banded top (nummer 3) en de oorbellen (nummer 4). 

Q: Wat zijn jou lente must-haves?




3 gedachtes over “Mijn 8 lente must-haves (Forever 21)

  1. wat een leuke kleding! Ik heb zelf nog aardig wat leuke bovenkleding nodig, maar ik koop alleen maar rokken/jurkjes/broeken, haha. Mijn voorkeur gaat hier ook uit naar dat prachtige shortje ❤

Geef een reactie

