Eyes of the day – Purple

Soms heb je van die dagen dat je amper thuis bent of je ligt al te slapen in je zetel.. De voorbije 5 dagen waren zo voor mij. Daarbij kwam nog even dat er wat technische problemen waren met mijn laptop. Dit is kort gezegd waarom de voorbije dagen niets op mijn blog verschenen is. 

Voor vandaag heb ik een ooglook voor jullie. Paars is een kleur die ik niet vaak gebruik maar dat ik heel erg mooi vind. Deze look is best hevig geworden voor mijn doen maar door het roze bij mijn wenkbrauwbot vind ik de look best draagbaar.

Gebruikte producten:
– Urban decay oogschaduw primer
– 88 palette mat
– Yves Rocher oogpotlood in zwart
– Essence get big lashes

3 gedachtes over “Eyes of the day – Purple

Geef een reactie

