Liebster blog award

Geen nood, ik ben nog steeds springlevend en ‘jlovesbeauty’ stopt niet. Ik heb het gewoon heel erg druk, klinkt als een flauw excuus niet? Maar soms moet je keuzes maken en hoewel ik niets liever zou willen dan al mijn tijd in mijn blog stoppen moet ik momenteel denken aan mijn toekomst. Daarom zit ik nu al in de boeken voor de komende examens en vriendjelief eist natuurlijk ook zijn nodige tijd op.

Toch heb ik de tijd gevonden om een artikel voor vandaag te schrijven. Een tijdje terug werd ik door de lieve Myrthe getagt voor de Liebster blog award. Dit is een heel erg leuke tag waarin je 5 van je favoriete blogs op een rijtje zet. Op mijn bloglovin acount staan ondertussen al meer dan 100 blogs die ik elke dag een bezoekje probeer te brengen. Het was dus heel erg moeilijk om er 5 uit te kiezen..

Miranda van everyoneisunique, volgens mij is dit 1 van de blogs die ik al het langst volg. Miranda schrijft elke dag een artikel over beauty of lifestyle. Een heel erg goede mix dat haar blog dat ietsjes anders maakt dan de andere blogs die op het internet te vinden zijn. Ook leuk om te zien zijn haar filmpjes en make-uplooks. Een blog die zeker een bezoekje waard is!

Kim van Pimpernell, dit was de eerste Belgische beautyblog die ik op het web vond. Elke dag verschijnt er een artikel over beauty en stiekem ben ik heel jaloers op haar prachtige stash! Dit is 1 van de blogs waar ik niet goed van snap dat ze zo weinig volgers heeft want ik lees elke dag met plezier haar artikels.

Cynthia van Beautykoning, Cynthia is goed op weg om een bekende naam in beautyland te worden. Haar blog is ontzettend leuk om te lezen door haar spontane en grappige manier van schrijven, haar creatieve artikels en haar prachtige looks. Steeds opnieuw ben ik onder de indruk van de make-uplooks die ze maakt. Als je deze blog nog niet kent neem dan zeker een kijkje want het is de moeite waard!

Femke van Younique, dit is een blog waar ik veel te weinig een reactie op achterlaat, nochtans bezoek ik hem dagelijks en meestal zit ik met een glimlach achter mijn pc haar artikels te lezen. Femke heeft echt een leuke stijl van schrijven en haar persoonlijke artikels maken haar blog echt verslavend.

 Elke van retro-elke, Elke is ook een Belgische beautyblogger waarvan ik met veel plezier haar artikels lees. Haar artikels zijn persoonlijk en op een leuke manier geschreven en ik ben ook een grote fan van haar filmpjes.

Q: Wat zijn jullie favoriete blogs?

5 gedachtes over “Liebster blog award

Geef een reactie

