Mijn ooglooks van het voorbije jaar

Het is bijna niet te geloven maar mijn blog bestaat binnen 1 maand 1 jaar. Deze verjaardag wordt nog wel uitgebreidt gevierd maar voor nu heb ik een overzicht van enkele looks die ik het voorbije jaar maakte.
Klik dus snel op lees verder

Dit is volgens mij 1 van mijn simpelste looks oud. Een licht kleurtje op mijn ooglid en in mijn crease een donkere bruine tint. Een look die in 5 minuten gemaakt werd. Simpel dus maar ergens vind ik deze wel mooi.

Dit is 1 van mijn favoriete looks, dat groen/Zilver/goud vind ik leuk samen staan. Niet meteen mijn meest afgewerkte look (zie het beverige eyelinerlijntje en de niet zo goede geblende kleuren) maar het resultaat heeft wel iets.

Phoeh dit is een ‘zware look’ voor mijn doen. Het blenden kon hier ook iets beter maar de kleuren vind ik wel leuk samen. Vooral de grijze/rozige kleur op mijn bewegend ooglid gebruik ik veel te weinig..

Dit was 1 van mijn eerste looks en wat was ik trots op deze kleurencombinatie. Nu vind ik hem niet meer zo geslaagd, de gouden kleur is veel te weinig geblend en de blauwe kleur kon iets meer naar boven geblend worden. Nuja ergens vind ik de kleuren nog steeds leuk samen.

Dit was ook 1 van mijn eerste looks, heel erg fris en lente-achtig. Toch zou ik de kleuren nu meer blenden en de blauwe kleur verder opblenden naar boven. Deze look ga ik deze lente nog eens opnieuw proberen te maken maar dan wel zonder dat groen in mijn ooghoek, snap niet waarom ik die gebruikt heb.Ā 

Buiten de fall-out bij mijn ooghoek en het beverige eyelinerlijntje vind ik deze look heel erg leuk. De kleuren vind ik mooi samenpassen al moet ik zeggen dat bij nader inzien deze look nogal snel gemaakt moet zijn..Ā 

De laatste look die op mijn blog online kwam en als je deze vergelijkt met bovenstaande dan zie je wel het verschil niet? Maar waarschijnlijk zal ik binnen enkele maanden wel enkele foutjes aan deze look vinden.

Wat hou ik van bronzen kleuren,deze look was in geen tijd gemaakt maar is heel draagbaar geworden. Een kleur die ik vaker moet nemen!

Dit is mijn favoriete look van de hoop, die eyeliner en kleurencombinatie vind ik echt samen passen. Misschien niet echt draagbaar maar leuk om op foto te hebben šŸ™‚

 

6 gedachtes over “Mijn ooglooks van het voorbije jaar

Geef een reactie

