Essence colour & go nagellak X 3

Omdat het naar mijn gevoel een eeuwigheid geleden was dat ik iets van make-up had gekocht sprong ik gisteren even binnen in het Kruidvat. Ik steek mijn koopwoede maar op het mooie lenteweer want even later kwam ik buiten met 3 kleurtjes nagellak die naar mijn mening helemaal lente-proof zijn.
Vandaag dus 3 Essence Colour & Go lakjes waarvan je zin krijgt om een dagje naar zee te gaan of een heerlijk ijsje te smullen..

De kleuren die ik kocht kregen de namen ’90 I want that’ ; ’93 C’est la vie’ en ‘ 79 Viva la green’

Voor verdere informatie en swatches klik op lees verder

De Colour & Go lakjes verbazen me telkens weer met hun kwaliteit, zo dekt de kleur in 2 laagjes en is het resultaat mooi egaal zonder streperig effect. Met een goede topcoat blijft de kleur minstens 3 dagen op mijn nagels zonder chippen.

Op naar de foto’s, mijn excuses voor het slordige lakwerk bij ‘Viva la green’ ik zag pas op de foto’s dat ik niet echt netjes was geweest maar door tijdsgebrek had ik niet de tijd om mijn nagels opnieuw te lakken.

 93 C’est la vie, dit is een vrolijke pastel oranje kleur. Helemaal niet fel en toch te donker om zalmkleurig genoemd te worden. Geen superspannend kleurtje maar wel mooi om tijdens zonnige dagen op je nagels te dragen. Ik vermoed dat ik deze vaak zal ophebben.

90 I want that, hoewel ik nooit roze nagellak draag nam ik deze Barbie kleur mee naar huis. En o boy wat is ie roze! Het zal even wennen worden maar ik vermoed dat ik deze mooier zal worden wanneer mijn huid wat donkerder wordt. Een lakje die zeker van pas zal komen wanneer ik nood heb aan een echte ‘girly-dag’ 

79 Viva la green, dit lakje is mijn favoriet voor komende lente. Een frisse groenige kleur die ik nog niet vaak gezien heb. Ik vermoed ook dat dit kleurtje prachtig zal zijn om in nailart te gebruiken. 


Extra informatie:

De Essence colour & go lakjes zijn te koop in het kruidvat en kosten 1,29 euro per stuk.

Momenteel loopt er in de Belgische kruidvats een stapelactie op alle make-up. Wanneer je 2 stuks koopt krijg je 20% korting en bij 3 stuks krijg je 30% korting. Deze 3 lakjes heb ik dan ook kunnen kopen voor 2,71 euro samen. 

8 gedachtes over “Essence colour & go nagellak X 3

Geef een reactie

