wishlist pasen1

Binnenkort is het weer Pasen en hoewel ik een beetje te oud begin te worden om nog pakjes te krijgen, krijg ik toch enkele kleine dingetjes. Mijn mama vroeg me onlangs wat ik wou hebben en na enkele webshops bezocht te hebben kwamen onderstaande spulletjes op mijn wishlist te staan.

1. Teenslippers Forever 21 – 7,40 euro
2. How I met Your mother season 4
3. Too faced Glamour to go 2  – 19 euro
4. China glaze nagellak
5. Tas Forever 21 – 33,75 euro
6. Dreams unlimited eau de toilette – 21,95 euro/30 ml
7. Short Forever 21 – 19,75 euro
8. Teenslippers Forever 21 – 7,40 euro 

Zoals je ziet veel teenslippers maar ik heb de laatste tijd nogal pijnlijke voeten, dus teenslippers zijn mijn redder in nood tijdens komend zomer. Ik kon trouwens niet kiezen tussen de slippers van Forever 21 dus ik hoop stiekem dat ik beide krijg, ze zijn alvast niet erg duur (7,40 euro per stuk). Leuk vind ik ook de short (die ook van de Forever 21 komt, woeps), door de bloemetjes kom ik meteen in zomerstemming en volgens mij staat deze superleuk met een simpel wit hemdje. 

Toen ik gisteren door het stad liep zag ik opeens enkele flesjes China Glaze in een etalage staan, Yes indeed!! Jammergenoeg was de winkel gesloten maar ik heb mijn mama wel de tip gegeven dat ik deze héééél graag zou krijgen. Verder heb ik maar 1 make-up product op mijn wishlist, ik wil al heel erg lang iets van Too Faced en toen ik onlangs in de Sephora was  heb ik heel erg lang staan twijfelen of ik het Glamour to go 2 palette zou kopen maar ik heb het maar terug gelegd, jammer want het lijkt me zo mooi.

 Q: Krijgen jullie nog een cadeautje met Pasen?

5 gedachtes over “wishlist pasen1

  1. wat een leuke wishlist, die shorts zijn echt prachtig!! Ik heb nog nooit cadeau’s gekregen met pasen, ik wist dan ook niet dat anderen dat wel deden, haha

Geef een reactie

