Persoonlijke update: maart 2012

Eens om de zoveel tijd vind ik het leuk om even een persoonlijke update te schrijven. Gewoon wat meer uitleg over wat er allemaal in mijn leven afspeelt.. 

Je hebt het al gemerkt, het is me weer niet gelukt om elke dag een artikel te posten en als ik eerlijk ben vrees ik dat het de komende weken ook nog druk zal worden dus ik beloof niet dat er snel beterschap zal zijn. Het wordt weer wennen om mij elke avond voor de pc te zetten en een artikel te typen. Reden hiervoor is dat het zo druk is in school. Taken, kijkstage, ziekenhuisbezoeken, en leren voor de examens in juni.. het lijkt net alsof ik niets anders meer doe. Heel erg leuk maar ook heel erg zwaar. Vooral lichamelijk dan, ik lig vaak al voor 10 uur in mijn zetel te slapen en als ik ’s morgens opsta ben ik nog even moe als ervoor. Ik ben een beetje aan het zagen en klagen hé maar ik wou jullie toch een korte schets geven over de hoofdreden waarom mijn blog zo ‘leeg’ blijft.

Daarnaast is er nog het feit dat ‘make-up’ me steeds minder begint te interesseren. Begrijp me niet verkeerd ik vind het nog steeds heerlijk om mezelf en anderen op te maken en ik ben nog steeds een heel blij meisje wanneer ik mijn zoveelste nagellakje koop. Toch begin ik het zonde te vinden om al mijn geld aan make-up uit te geven. Ik ben nu eenmaal een student die enkel in het groot verlof werkt en alles voor mijn blog koop ik zelf. Dure hobby dus! Vooral omdat ik ook nog meter ben en af en toe een cadeautje voor mijn metekindje wil kopen. Komende zomer trouwt mijn zus en ook voor haar ben ik druk aan het sparen voor een mooi cadeau. Er blijft dus niet veel geld meer over om veel te gaan shoppen waardoor ik dus minder reviews kan schrijven en waardoor ik veel creatiever moet omgaan met mijn blog, juist ja iets waar ik momenteel heel weinig tijd voor heb.

En dan de vraag die ik me al een paar keer gesteld heb, hoe moet het nu verder met mijn blog? Zou ik beter stoppen en me storten op mijn leven, iets waar ik momenteel volop van het genieten ben. Of doe ik op mijn eigen tempo verder en post ik gewoon wanneer ik tijd en zin heb? Ik heb gekozen voor de laatste optie. Geen focus meer op make-up en niet elke dag meer snel snel een artikel schrijven. Ik ga de komende weken uitzoeken waar mijn andere interesses liggen en waar ik het liefst over schrijf. Even een grote aanpassing maar ik hoop dat het mijn blog een schop onder zijn kont zal geven waardoor ik weer met plezier elke avond voor mijn computer zit.

Ziezo even een lange lap tekst maar ik wou jullie toch wat meer informatie geven.
Nog een fijne dag verder

Jody 

Foto’s: weheartit

3 gedachtes over “Persoonlijke update: maart 2012

  1. ik vind zulke stukken wel altijd verhelderend om te lezen & vind het ook erg goed geschreven! Wel top dat je een beslissing hebt genomen om door te bloggen, maar dan over meerdere dingen. Ik merkte het zelf ook dat je op een gegeven moment verzadigd bent qua make-up, dan is zo’n make-uppauze wel prettig🙂

  2. Goed om even te updaten, sowieso vind ik dat je verder moet met je persoonlijke leven, dat is echt heel belangrijk! Ik snap ook je punt dat je minder geld wilt uitgeven aan make-up, ik koop echt niet iets van elke LE alleen als ik het leuk vind, en anders vind ik wel wat anders. Je kan altijd blijven posten wanneer jij dat wilt, trouwe volgers houden jou toch wel in de gaten.🙂 Doe wat jij het beste vindt!

Geef een reactie

