Essence: wanna be your sunshine

Mijn favoriete budgetnagellak is die van Essence. Voor een prijsje van1,29 krijg je een vrolijk kleurtje nagellak die zeker kwalitatief in orde is. Mijn nieuwste aanwinst is ‘Wanna be your sunshine’, een knalgele kleur die een dupe schijnt te zijn van de opgehemelde ‘mimosa’ van Chanel. Ik heb deze lak zelf niet in mijn bezit dus vergelijken kan ik niet maar ik kan jullie wel laten meegenieten van dit prachtige lakje die de zon op je nagels brengt. 

Brr wat was dit een lastig lakje om op de foto te krijgen, maar zoals je ziet is het een felgele kleur met een heel erg subtiele glitter die pas tevoorschijn komt wanneer je in het zonlicht loopt. Een kleur die ik vorig jaar niet aangedurft zou hebben maar waarvan ik nu vrolijk wordt.

Het lakje heeft 3 dunne lagen nodig om goed te dekken en blijft zo’n 3 dagen zonder chippen op mijn nagels zitten.
Ik vind deze alvast een echte must-have voor komende zomer!

De Essence colour&go lakjes zijn te koop in het kruidvat en kosten 1,29 euro per stuk

 

11 gedachtes over “Essence: wanna be your sunshine

  1. waaaaah! kben al zoo lang op zoek na de purfuuct yelloooww nailpolishh en dan zie ik em nu 🙂
    kheb em meteen gekocht xd

Geef een reactie

