mini bestelling forever 21

Als je mijn blog volgt weet je dat Forever 21 mijn absolute favoriete winkel is. Geen idee waarom eigenlijk want de meeste kleren zijn net iets te speciaal voor mij en zie ik mij niet in het dagelijkse leven dragen. Maar toen ik gisteren zag dat er solden waren op hun webshop plaatste ik een mini-bestelling. Mini it is want ik kocht maar 3 stuks die samen maar rond de Β 27 euro waren (inclusief verzending). Wat hou ik toch van koopjes doen!

Mijn eerste aankoop is een okergele jeans. Ik ben grote fan van de gekleurde jeans en na een bordeaux en knalblauwe broek besloot ik om even gek te doen en een gele broek te bestellen. Geen flauw idee hoe ik deze ga combineren maar ik heb alvast een nagellakje die matcht dus dat komt wel in orde πŸ™‚

Prijs: 6,99 euro

Daarnaast kocht ik een simpel truitje. Ik hoop dat hij leuk zal staan met mijn gele jeans maar eigenlijk kocht ik deze gewoon omdat ik de combinatie hieronder zo leuk vind.Β 

Prijs: 7,99 euro

En als laatste gooide ik deze schoenen in mijn winkelmandje. In de zomer vind ik fijn om op dit soort sloefjes rond te lopen.

Prijs: 6,40 euro

Ik hoop dat ik mijn pakketje morgen zal ontvangen. Zowiezo hoop ik om een outfit of the day online te zetten met de gele jeans. Nog een prettige dag!

Q: Hebben jullie al een bestelling geplaatst bij forever 21?

6 gedachtes over “mini bestelling forever 21

Geef een reactie

