Picture time #5

foto: weheartit

 Vandaag is het weer tijd voor een sneak peek in mijn leven. Ik mag de voorbije weken niet veel tijd gehad hebben om elke dag een artikel te schrijven, foto’s heb ik in overvloed.. De foto’s zijn van maart en van april want met Pasen in het vooruitzicht kon ik het niet laten om enkele paasfoto’s in het artikel te plakken. Bereid je voor op een overload aan foto’s van mijn hechtische weken van de voorbije maand. 

 Onlangs ging ik samen met mijn mama en zus naar ‘Domino de musical’ in Antwerpen. Ik ben grote fan van musicals maar toch zag ik een beetje op tegen deze want een grote Clouseau fan ben ik niet. Toch ben ik blij verrasst geworden. Het was echt een goede cast en ik moest onmiddellijk denken aan de musical van Mamma Mia. Ja, een echte aanrader!

Vorige week gingen we met de familie de verjaardag van een goede vriendin vieren. Als verrassing had zij een spelletje  geregeld waarvan ik de naam alweer vergeten ben. Nuja de bedoeling was om de bol in de cirkel te laten rollen. Moeilijker dan het lijkt maar superplezant! Voor de geïnteresseerden mijn ploeg is gewonnen.

Maart was de maand waarin ik teveel nagellakjes had om in mijn nagellakkast te bewaren. Het lukt me niet meer om de deur te sluiten. Geen idee hoe ik mijn toekomstige nagellakjes zal opbergen. Suggesties zijn altijd welkom.

Wat doe je als trotse meter? Inderdaad foto’s nemen van zijn tekening. Al moet ik erbij zeggen dat enkel de paarse strepen door hem zijn getekent. De rest is gedaan door zijn iets te enthousiaste uhum meter..

Vorige woensdag ging ik met mijn zus en enkele van haar vriendinnen naar een eigen georganiseerde ‘Ladies @ the movies’. De meerderheid wou de ‘Hunger games’ zien terwijl de officieele ladies @ the movies ‘The titanic 3D’ speelde. Nuja 1 van de meisjes maakte een eigen goodiebag met allerlei leuke spulletjes en iedereen won een prijs. Leuk toch! The Hunger games is trouwens ook een film die de moeite is! Hij had me mee van het begin tot het einde! 

Dit was trouwens mijn prijs, een Febrese geurkaars. Hij mag er dan misschien niet zo leuk uitzien, lekker ruiken doet hij wel! Dit is de geur ‘appel en kaneel’ en hoewel dat een echte wintergeur is brand deze constant in mijn kamer. 

Onder het motto ‘soms moet je eens goed met jezelf lachen’ een foto van een echte bad hair day. Uhum niet meteen mijn meest aantrekkelijke foto🙂..

Moet ik nog zeggen dat de Essence Colour&Go mijn absoluut favoriete nagellakjes zijn? Ik heb er momenteel 20 en ik vrees dat er nog veel zullen volgen. 1,29 euro is nu eenmaal heel erg weinig geld voor een nagellakje..

Toen ik voor metekindje op zoek ging naar een cadeautje voor zijn Pasen vond ik dit t-shirtje. Superleuk toch! Komt trouwens van de Zara.

Voor degenen die mijn blog niet volgen en dus niet weten waarom ik zo blij wordt van bovenstaand t-shirt. Yes indeed ik heb thuis een mopshond rondlopen. Hier ligt ze stiekem op de kussens van de zetel, iets wat ze eigenlijk niet mag doen. Hihi ik merk trouwens nu pas dat mijn vinger ook heel charmant op de foto staat.

Vanmiddag is het Paastijd bij mij thuis. De pakjes liggen al klaar en ja hoor ik benieuwd! Mijn pakje is trouwens het grootste en ligt op het einde van de tafel. De andere pakjes zijn voor mijn 2 zussen en mijn zus haar zoontje.

Nu het Pasen is kan de paasboom ook niet ontbreken. Ik ben vooral fan van de kippen met hun babykuikentje.

 Brr mijn weekend zit weeral bomvol maar daar gaat het nu niet over. Ik wilde gewoon even de focus leggen op het hartje want op de 29ste ben ik een halfjaartje samen met mijn vriend. Wat gaat de tijd toch snel als je gelukkig bent!

Geniet nog van jullie paasweekend!


7 gedachtes over “Picture time #5

  1. Super leuk om te zien! Ik heb The Hunger Games twee weken geleden gezien, het is inderdaad echt een prachtige film. Als ie op DVD verschijnt, wil ik ‘m zo snel mogelijk hebben, haha!😀

Geef een reactie

