EOTD: Purple & Black

Een paar dagen terug zat ik in de wachtkamer van de dokter in enkele modetijdschriften te bladeren. Hoewel de meeste tijdschriften nog van in de voorbije feestdagen afstamden stonden er enkele prachtige ooglooks in. 1 ervan was een combinatie van paarse oogschaduw en een donkere grijze oogschaduw. De lente is nu toch niet te bespeuren dus daarom besloot ik om me uit te leven met mijn paarse en zwarte oogschaduw.

Hier en daar is er wel een schoonheidsfoutje te bespeuren (lees: te weinig naar boven geblend) maar ik blijf verliefd op deze kleurencombinatie en ik heb mezelf al uitgedaagd om een lente-versie van deze look te maken.

Gebruikte producten:

* 88 palette mat

* naked palette – Urban Decay

* Essence get big lashes mascara : volume curl

* Catrice kajal oogpotlood – zwart

* 2true: eyeshadow dazzler paars

* ELF wimperkruller

7 gedachtes over “EOTD: Purple & Black

Geef een reactie

