Outfit of the day: 13/04/2012

Shame on me want de laatste outfit of the day die op mijn blog verscheen dateert al van in januari. Veel te lang geleden  en daarom besloot ik gisteren om enkele foto’s van mijn outfit te maken. Die outfit is helemaal zoals ik het graag heb, kleurrijk, voorzien van bloemetjes en lekker casual want eerlijk ik haat het om veel te overdressed rond te lopen.

Voor de rest van de foto’s klik snel op lees verder

Truitje:C&A
Trui: Vero Moda
Broek: H&M
Schoenen: Pimkie
Oorbellen: Six
Riempje: New look 

7 gedachtes over “Outfit of the day: 13/04/2012

Geef een reactie

