100 nail polish challenge: Essence colour & go 53 You belong to me

Vandaag een historisch moment op jlovesbeauty want dit is het eerste artikel van een nieuwe rubriek. Je kunt al lezen in de titel wat de rubriek juist zal inhouden. Inderdaad ik ga met mezelf de challenge aan om al mijn lakjes die ik heb te dragen. Dit omdat ik enkele dagen terug mijn 100ste nagellakje kocht. Vroeger zei ik altijd dat ik nooit meer dan 100 lakjes wou in mijn stash omdat ik deze toch nooit allemaal zou kunnen dragen en dat is erg jammer.

Een kleurtje die ik veel te weinig draag is een colour & go lakje van Essence die de naam ’53: You belong to me’ kreeg. Het is een lichtblauwe pastel kleur die echt prachtig staat in de lente. Hij heeft een crème finish en het enige negatieve dat ik kan bedenken is dat deze nogal dik en stroperig lakt.

Naar mijn mening 1 van de mooiste blauwe lakjes die in mijn stash te vinden zijn.

Q: Hoeveel lakjes telt jullie nagellakstash?

 

6 gedachtes over “100 nail polish challenge: Essence colour & go 53 You belong to me

  1. pretty color! En heel veel succes met de challenge, ik ben zelf over de helft van mijn eigen uitdaging, maar het begint wel steeds moeilijker te worden 😦

Geef een reactie

