Elf duo eye shadow cream – butter pecan

Normaal schrijf ik reviews over producten die ik net gekocht heb of die ik een tijdje getest heb. Vandaag review ik echter een product die al eeuwen in mijn make-up stash ligt te verstoffen maar waar ik nog nooit over geschreven heb. Dit omdat ik uhum, niet echt wist hoe ik met dit make-upje aan de slag moest. Onlangs herondekte ik deze en na wat experimenteren heb ik deze heel vaak gebruikt. 


Mijn excuses voor de ietwat rommelige foto’s, ik had geen idee dat ik hier ooit nog een artikel over ging schrijven dus ik heb er al een paar keer lustig met mijn vinger ingezeten.

De ‘Duo eye shadow cream’ komt in een zwarten plastieken potje met een doorzichtig deksel. Positief is dat het deksel goed sluit en dat de crème niet snel uitdroogt. Verder vind ik de verpakking niet heel erg speciaal.

1 van de redenen waarom ik deze in het verleden nooit gebruikte was omdat ik niet goed wist wat er ermee moest doen. Cream eye shadow trekt nogal snel in lijntjes en dit is bij deze niet anders. Momenteel vind ik het fijn om de cream eyeshadow als basis te gebruiken. De oogschaduw komt echt tot zijn recht en de cream trekt niet in lijntjes. Ideaal!

Inderdaad, dit is waarom ik de eye shadow cream niet weggegooid heb. De kleuren geven heel erg veel pigment af en bevatten een prachtige glitter. Echt supermooi.Ik heb nog snel even een look gemaakt waarin ik enkel de cream eye shadow gebruikt heb. Ik heb hem licht aangebracht zodat de kleur niet echt in lijntjes kon trekken. Ik vind het resultaat alvast heel simpel maar toch speciaal geworden.

De eye shadow creams van elf zijn te koop op de webshop van elf en kosten 1 euro. De kwaliteit/prijs verhouding is dus heel erg in orde! Naast butter pecan zijn er trouwens nog heel wat andere kleuren te vinden. 

Q: Hebben jullie eye shadow creams in jullie bezit?

5 gedachtes over “Elf duo eye shadow cream – butter pecan

Geef een reactie

