Eyes of the day – Let’s go yellow

1 van de leukste trends van vorige zomer vond ik het colour blocking. Met het slechte weer vond ik het wel leuk om de zomer op mijn ogen te toveren. Daarom combineerde ik 2 felle kleuren die ik niet vaak gebruik in mijn looks, geel en roze. Het resultaat bevalt me beter dan verwacht.
Mijn excuses voor de ietwat slechte foto’s, mijn camera besloot zijn kuren boven te halen en ik had maar 3 ‘aanvaardbare’ foto’s van de 100 die ik genomen had. Jaja, het leven van een beautyblogger kan soms hard zijn. 

Gebruikte producten

– 88 palette mat
– Essence get big lashes: volume curl
– Essence no limits mascara
–  Gosh trio
– Oogpotlood Ici Paris: zwart 

6 gedachtes over “Eyes of the day – Let’s go yellow

Geef een reactie

