Winactie: 1 jaar jlovesbeauty

Nog 2 nachtjes slapen en dan mag ik mijn feestslingers, feesthoedjes en balonnen uit de kast halen. Want op zondag bestaat mijn blog exact 1 jaar! Om dat te vieren mag ik in samenwerking met de webshop papapa 1 van mijn lezers verwennen met een leuk nailart-pakket ter waarde van 7,50 euro.

De inhoud van het pakketje blijft nog even geheim maar ik kan al verklappen dat het een ontzettend leuk cadeautje wordt! Iedereen deelnemen dus..

Wat moet je verplicht doen om het nailart-pakketje te winnen?
–  laat een reactie achter waarin je je favoriete nailart beschrijft
– schrijf je in op de nieuwsbrief van papapa

Voor een extra kans kun je volgende dingen doen
– volg papapa op twitter (+1)
– schrijf een leuk berichtje op je blog over deze winactie of tweet over deze winactie (+1)
– doe iets leuks met je nagels en stuur je foto naar jlovesbeauty@hotmail.nl (+2)
– volg mij op bloglovin (+1)

De winnaar wordt op 28 april bekend gemaakt, je kunt dus een week aan deze winactie deelnemen.

9 gedachtes over “Winactie: 1 jaar jlovesbeauty

  1. Ten eerste: alvast gefeliciteerd! Super dat JLovesBeauty binnenkort alweer een jaar bestaat, wat gaat de tijd toch snel… Superleuke winactie! Het lijkt me super om dit te winnen, dus ik doe zeker mee. Mijn favoriete nail art (die is moeilijk!) zijn op dit moment spetter nagels, dat is zo leuk om te doen. Ik zal me ook gelijk even inschrijven op de nieuwsbrief 🙂 Verder volg ik je ook via Bloglovin!

  2. Hartstikke gefeliciteerd! 1 jaar.. wat leuk zeg!
    Mijn favoriete nailart: tijgervlekjes… ben gek van zo’n soort printjes!
    Ik volg je via bloglovin & geliked, ik volg papapa op twitter en aangemeld voor de nieuwsbrief!
    Uiteraard allemaal met plezier.
    Zo’n pakketje zou me zeker blij maken 😀
    Nog een fijne dag!

    Liefs xoxo

Geef een reactie

